1e Herfstbrunch met Liesbeth Homans op 11 november 2012

Op 16 november 2012

Een kleine maand na de succesvolle gemeenteraadsverkiezingen hield N-VA Bornem op 11 november haar eerste Herfstbrunch in het Gemeenschapshuis in Branst. Het grote aantal aanwezigen kon genieten van een ruim assortiment aan spijzen en dranken.

Op internationale vrouwendag had N-VA Bornem meteen een sterke N-VA vrouw uitgenodigd die even de tijd nam uit de drukke coalitie-onderhandelingen in Antwerpen om de N-VA sympathisanten in Bornem te woord te staan: Liesbeth Homans. Liesbeth Homans werd afgelopen maand verkozen als gemeenteraadslid in Antwerpen, maar is al langer actief als Vlaams volksvertegenwoordiger (2009). In het Vlaams Parlement werkt ze dagelijks aan betaalbaar en kwaliteitsvol wonen (Woonbeleid), een eigen Vlaams energiebeleid en -bedrijf (Energie) en aan krachtige Vlaamse steden (Stedenbeleid). Als gemeenschapssenator is ze sinds 2010 fractieleidster in de Senaat van de grote N-VA fractie. In een boeiende uiteenzetting sprak ze o.a. over het succes van N-VA tijdens de gemeente- en provincieraadsverkiezingen en gaf ze tenslotte enkele tips mee om onze afdeling in Bornem nog tot een groter succes te leiden.

Een zeer geslaagde eerste editie van de N-VA Bornem Herfstbrunch. We kijken uit naar de volgende editie! Dank aan alle vrijwilligers die meegeholpen hebben en dank ook aan alle aanwezigen! De afwezigen hadden duidelijk ongelijk, maar hebben een herkansing op onze tweede Lentedrink in april 2013 met nationaal ondervoorzitter Ben Weyts.

Foto's met dank aan de fotografen Erwin en Kristof.