Open ledenvergadering N-VA Klein-Brabant

Op 5 oktober 2011

Op woensdag 28 september, een mooie nazomeravond, werd door onze afdeling Klein-Brabant een open leden vergadering georganiseerd. Deze ging door in het pittoreske decor van het kasteel D’Ursel te Bornem.

De vrees voor een iets of wat lage opkomst omwille van het uitstekende terrasjesweer was ongegrond … Inge Faes, onze senator uit Puurs, mocht bij het inleiden van deze vergadering meer dan 60 geïnteresseerden verwelkomen.

Met deze open leden vergadering werd het startschot gegeven binnen Klein-Brabant voor de praktische uitwerking van het TRAJECT 2012 en waar de eerste stap werd gezet in de aanloop naar de lokale verkiezingen van 2012.

Gedeputeerde Bart De Nijn deelde zijn inzichten over de komende provincieraadsverkiezingen aan de aanwezigen mee.

Jan Jambon werd bereid gevonden om deze vergadering af te ronden met een interessante beschouwing van deze komende verkiezingen in de context van het huidige politieke landschap. Jan merkte op dat hij niet alleen stond te spreken voor een talrijk opgekomen publiek maar dat er opvallend veel jonge mensen naar deze meeting waren afgezakt wat hem aangenaam verraste.

Inge Faes      Jan Jambon

Dat deze open leden vergadering een succes was mag dan ook gerust een understatement worden genoemd. In de weken en maanden die voor ons liggen zal het TRAJECT 2012 meer en meer vorm krijgen.

Mocht u deze avond hebben gemist en maar toch een zekere interesse zou hebben om mee uw schouders te zetten onder het TRAJECT 2012 / de komende gemeenteraadsverkiezingen dan kan u steeds (vrijblijvend) contact opnemen met onze afdeling en zal u uitgenodigd worden tot een gesprek.