Jasper Weckx

Als een van de jongere kandidaten op de lijst is het mijn plicht en bedoeling om ook de jongeren in Bornem warm te maken voor de N-VA. Het promoten van het gedachtengoed van dé partij bij uitstek die haar verantwoordelijkheden op alle vlakken wil nemen, zal in de weken vóór 14 oktober zijn hoogtepunt bereiken. Daarom is het zeer belangrijk om frequent en duidelijk te communiceren. Bornem is na decennialang CD&V-beleid dringend toe aan iets nieuws.

Het is tijd voor de N-VA om ook in Bornem haar beleid uit te voeren, waarbij we andere en dringendere accenten leggen inzake beslissingen, zoals op vlak van mobiliteit en criminaliteitsbestrijding. Als kersvers journalist is het evident dat ik zaken zoals communicatie en transparantie naar de burger toe zeer hoog in het vaandel draag. Een efficiënt beleid, met concrete maatregelen waarover duidelijk gecommuniceerd wordt, komt iedere Bornemnaar ten goede!